Τα τελευταία τέσσερα επεισόδια αποκλειστικά στο ERTFLIX | Μη χάσετε το συγκλονιστικό φινάλε της σειράς | Από Παρασκευή 01.11.2024

ERTFLIX Σειρές Ταινίες

Τα τελευταία τέσσερα επεισόδια του δεύτερου κύκλου της συγκλονιστικής σειράς «Έρημη χώρα», της πρώτης παραγωγής του ERTFLIXσε σενάριο-σκηνοθεσία Γιώργου Γκικαπέππα, θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στην ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ από την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου 2024.

Ο δεύτερος κύκλος της σειράς 8 επεισοδίων, με εξαιρετικούς ηθοποιούς και συντελεστές, που κατέκτησε κοινό και κριτικούς, ολοκληρώνεται με τα τελευταία τέσσερα επεισόδια, σ’ ένα συγκλονιστικό φινάλε, που δίνει οριστική λύση στην περιπέτεια κηδεμονίας της μικρής Εύας, η οποία αποτελεί τον συνδετικό κρίκο που ενώνει τους ήρωες της «Έρημης χώρας».

Όλα τα επεισόδια της σειράς, που καθήλωσε με την κινηματογραφική αισθητική της, την υποβλητική ατμόσφαιρα, τις υποδειγματικές ερμηνείες και το ανατρεπτικό σενάριο, θα είναι διαθέσιμα στο ERTFLIX, για να μπορούν να τα παρακολουθήσουν όλοι όποτε και από όποια συσκευή επιθυμούν. Στη συνέχεια, η σειρά θα μεταδοθεί από την ΕΡΤ1.

Η σειρά είναι προσβάσιμη σε όλους με ακουστική περιγραφή εικόνας για άτομα με οπτική αναπηρία και δυνατότητα εμφάνισης υποτίτλων για κωφούς και βαρήκοους.

Φωτογραφικό υλικό από τα επεισόδια θα βρείτε εδώ.

Δείτε το trailer.

Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο

00:00

00:30

Όσα θα παρακολουθήσετε στα επεισόδια…

Επεισόδιο 5ο: «Brothers»
Η επιμονή της Εύας να επιστρέψει στον παππού της μόλις εκείνος βγει από το νοσοκομείο προκαλεί μεγάλη ανησυχία. Η Στέλλα επισκέπτεται τη Μαρίνα, για να μοιραστεί μαζί της το πρόβλημα, αλλά η Μαρίνα νιώθει μεγάλες ενοχές για την Εύα και την εξέλιξη της ιστορίας και αρχίζει να πίνει. Την ανησυχία για τη στάση της Εύας εκφράζει και η Χριστίνα στον Μάνο, βλέποντας ότι η επιθυμία της για τον παππού της έχει γίνει εμμονή. Την ίδια ώρα, ο Νικόλας, ο αδελφός του άλλου δολοφόνου της Μάρθας, φεύγει ανενόχλητος από το νοσοκομείο και οι γιατροί βρίσκουν σε λίγο τον Bogdan νεκρό. Ο Ιωαννίδης τρέχει στο νοσοκομείο και ζητάει επίμονα να μάθει τα αίτια του αιφνίδιου θανάτου του Bogdan, ενώ σε λίγο συναντά  τον Λουκά και τον ενημερώνει ότι θα προσαχθεί. Ο Λουκάς αποκαλύπτει την ταυτότητα του Νικόλα και απαιτεί από την Αστυνομία προστασία. Το ίδιο βράδυ, ο Λουκάς ζητάει από τον Μάνο βοήθεια και εκείνος επικοινωνεί με την Άννα, παλιά του φίλη και δικηγόρο, που μεγαλώνει μόνη της ένα υιοθετημένο κορίτσι από την Αφρική. Ο Λουκάς, το επόμενο πρωί, οδηγείται στην Ασφάλεια κι εκεί γνωρίζει την Άννα. Η Εύα μαθαίνει ότι η Χριστίνα έχει αναλάβει την υπεράσπιση της Ρουμάνας γιαγιάς της, αλλά και ότι ο Μάρκος είχε καταγγείλει τον παππού της και του επιτίθεται. Παράλληλα, στα γραφεία της Ασφάλειας, ο Ιωαννίδης προσπαθεί να μάθει λεπτομέρειες για το παρελθόν του Λουκά από τον Σερίφη, τον οποίο ρωτά ευθέως εάν η Εύα είναι πραγματική κόρη του γιου του Λουκά, εφόσον υπάρχουν μαρτυρίες ότι ο Νικόλας και ο χαμένος αδελφός του είχαν ερωτικές σχέσεις με τη μητέρα της Εύας.

Επεισόδιο 6ο: «Αυτά που αφήνεις πίσω»
Ο Λουκάς κρίνεται προσωρινά ελεύθερος και επιστρέφει με περιοριστικούς όρους στο κτήμα του. Εκεί ζητάει από τον Στέλιο μια καραμπίνα, γιατί είναι πλέον άοπλος και φοβάται ότι ο Νικόλας θα τον βρει. Η Μαρίνα, αγνοώντας τη μοιραία επίσκεψη του Νικόλα στο νοσοκομείο, τρομάζει από την είδηση του θανάτου του Bogdan, αφού εκείνη τον είχε πυροβολήσει τη νύχτα της εισβολής. Μοιράζεται την αγωνία της με την Ειρήνη, τη μητέρα της, συνταξιούχο δικαστικό, η οποία προσπαθεί να την καθησυχάσει, αν και η σχέση τους ήταν πολύ ψυχρή όλα αυτά τα χρόνια. Μητέρα και κόρη έρχονται κοντά ύστερα από καιρό. Η Μαρίνα, καταρρακωμένη από τις ενοχές, νιώθει λίγη ασφάλεια κοντά στην Ειρήνη, αλλά πολύ σύντομα μαθαίνει ότι εκείνη έχει μια σοβαρή ασθένεια και δεν έχει πολύ χρόνο μπροστά της. Την ίδια ώρα, η Στέλλα προσπαθεί να καθησυχάσει την Εύα, αλλά και να περιορίσει την εμμονή της να πάει στο κτήμα από τη στιγμή που ο Νικόλας κυκλοφορεί ελεύθερος. Η Χριστίνα, την ίδια ημέρα, τους ανακοινώνει πως ή θα γίνει ανάληψη κηδεμονίας από τη γιαγιά της ή η Εύα θα μεταβεί σε δομή. Ο Μάνος και η Στέλλα αντιδρούν και η Εύα, που κρυφακούει τη συζήτηση, επιτίθεται στη Χριστίνα. Την ίδια ώρα, ο Ιωαννίδης πηγαίνει στο αγρόκτημα για συμπληρωματική κατάθεση, που εξελίσσεται σε ανάκριση για το παρελθόν. Ο Λουκάς στριμώχνεται, αλλά δεν του αφήνει πολλά περιθώρια. Ο Ιωαννίδης επιμένει να τον πιέζει και του δείχνει ένα σημείωμά του προς τη νεκρή Μάρθα, που είχαν βρει οι αστυνομικοί στην αγροικία, στο οποίο ορκιζόταν εκδίκηση. Ο Λουκάς δεν απαντά και ο Ιωαννίδης στο τέλος τον ρωτά αν η Εύα είναι πραγματική εγγονή του, αφού ο Νικόλας ισχυρίζεται ότι είναι ο φυσικός της πατέρας.

Επεισόδιο 7ο: «Ο θυμός»
Η πιθανότητα να μεταφερθεί η Εύα σε δομή προκαλεί αναστάτωση. Στην κοινωνική υπηρεσία η Στέλλα και ο Αντρέας διαπληκτίζονται με τον Χρήστο, που θεωρεί ότι η λύση μιας δομής μπορεί να είναι σωτήρια, αφού ούτε και η γιαγιά της θα καταφέρει να κερδίσει την κηδεμονία της. Την ίδια ώρα, στο Βουκουρέστι, ο Βλαντ, ο Ρουμάνος παππούς της Εύας, επιτίθεται στις εκεί κοινωνικές υπηρεσίες, που έκριναν εκείνον και τη γυναίκα του ακατάλληλους κηδεμόνες. Ο Μάνος και η Χριστίνα έχουν μια έντονη σύγκρουση, αφού εκείνη υπερασπίζεται τη λύση μιας δομής για την Εύα κι εκείνος βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση. Το ίδιο συμβαίνει και μεταξύ της Στέλλας και του Αντρέα, που λογομαχούν γι’ αυτήν την πιθανότητα. Ο Ιωαννίδης ταυτόχρονα  συγκρούεται με τον Ιωσήφ, τον πατέρα του, πρώην αστυνομικό που είχε ανακρίνει τον Λουκά μετά τη δολοφονία της γυναίκας του. Ο Ιωσήφ κατηγορεί έμμεσα τον γιο του για τους χειρισμούς του στην υπόθεση, αλλά η διένεξη ξυπνά παλιά δικά τους οικογενειακά μυστικά και αντιπαλότητες. Ο άνεμος της  σύγκρουσης πνέει και μεταξύ Μάρκου και Σοφίας. Εκείνος επιμένει να καταθέσει αίτημα υιοθεσίας της Εύας, αλλά η Σοφία αντιδρά. Ο Νικόλας εμφανίζεται με όπλο στο κτήμα του Στέλιου ζητώντας να μάθει πού είναι ο χαμένος αδελφός του, που είχε κατηγορηθεί μαζί με τον Bogdan για τη δολοφονία της Μάρθας. Ο Στέλιος φοβάται για τη ζωή του Λουκά και μεταφέρει κρυφά στο κτήμα την καραμπίνα του. Στο σπίτι της Ειρήνης, η Μαρίνα προσπαθεί να καθησυχάσει τη μητέρα της για την υγεία της και εκείνη προτείνει μια λύση στο πρόβλημα της Εύας, που η Μαρίνα δεν είχε ποτέ φανταστεί. Το επόμενο πρωί, η Εύα θα εξεταστεί από παιδοψυχίατρο, γιατί είναι η τελευταία μάρτυρας που πρέπει να καταθέσει για την εισβολή στο αγρόκτημα. Η Εύα, όμως, δεν καταφέρνει να μιλήσει στην εξέταση, ώσπου εμφανίζεται η Μαρίνα.

Επεισόδιο 8ο: «Ιερός πόλεμος»
Την επόμενη ημέρα, η Στέλλα και η Μαρίνα συνοδεύουν την Εύα στην Ασφάλεια για να καταθέσει. Εκεί, όμως, ο Ιωαννίδης θα βρεθεί απέναντι σ’ έναν διαφορετικό μάρτυρα. Παράλληλα, η Άννα πηγαίνει στο αγρόκτημα για να μάθει λεπτομέρειες για το παρελθόν, ώστε να μπορέσει να τον στηρίξει στην υπεράσπιση. Εκεί, για πρώτη φορά, ο Λουκάς ομολογεί πως έχει ευθύνες για τις εξαφανίσεις ανθρώπων της νύχτας, αφού δεχόταν επιθέσεις, αλλά αρνείται να πει πού βρίσκονται όλοι αυτοί. Η Άννα τον ρωτά αν γνωρίζει για την καταγωγή της Εύας, αλλά ο Λουκάς αδιαφορεί για το αίμα και τη θεωρεί εγγονή του. Την ίδια ώρα, ο Βλαντ παθαίνει καρδιακή προσβολή και η Ελένα φεύγει εσπευσμένα για το Βουκουρέστι. Η Εύα μένει και πάλι στο πουθενά. Ο Λουκάς, που δεν μπορεί να την αναλάβει μέχρι το δικαστήριο, ζητάει από την Άννα να γίνει αίτημα αναδοχής από τη Μαρίνα. Η πρόταση προκαλεί αντιδράσεις στην κοινωνική υπηρεσία, όπου ο Μάνος, η Χριστίνα, αλλά και ο Χρήστος, έρχονται σε πολύ δύσκολη θέση, καθώς η Στέλλα και ο Αντρέας υποστηρίζουν ένθερμα αυτή τη λύση. Η Μαρίνα συναντά τον Μάνο και προσπαθεί να τον πείσει. Το ίδιο βράδυ, ο Νικόλας μπαίνει κρυφά μ’ έναν μπράβο στην αγροικία του Λουκά, ακινητοποιεί εκείνον και τον Στέλιο, και ζητάει να μάθει την τύχη του χαμένου αδελφού του. Το παρελθόν ξεδιπλώνεται ανάμεσά τους κι ενώ ο Νικόλας τον απειλεί, άντρες της Αστυνομίας εισβάλλουν και συλλαμβάνουν εκείνον και τον συνεργό του. Σε λίγους μήνες, στο δικαστήριο, μετά τις καταθέσεις όλων των μαρτύρων, η δικαστής θα διαβάσει την κατάθεση της Εύας και ακούνε όλοι, για πρώτη φορά, αυτά που η Εύα είχε πει μήνες πριν στον Ιωαννίδη. Ο Λουκάς θα κληθεί να απολογηθεί και παρά την αρνητική εισήγηση του εισαγγελέα, που θα ζητήσει την καταδίκη του, η Άννα θα προσπαθήσει στην αγόρευσή της να επηρεάσει τη γνώμη των ενόρκων.

Η ιστορία
Μετά την εισβολή τεσσάρων ενόπλων στο αγρόκτημα, ο Λουκάς μεταφέρεται στο νοσοκομείο και μαζί ο τραυματισμένος Bogdan, ο Ρουμάνος ο οποίος είχε καταδικαστεί για τον φόνο της Μάρθας, γυναίκας του Λουκά, κι έχει αποφυλακιστεί. Η Μαρίνα κρατάει την τρομαγμένη Εύα στο διαμέρισμά της την ώρα που οι γιατροί δίνουν μάχη για τη ζωή του παππού της. Παράλληλα, η αστυνομική έρευνα ξεκινά. Τι οδήγησε τους εισβολείς στο αγρόκτημα; Γιατί ο Bogdan βγήκε από τη φυλακή για να επιτεθεί στον Λουκά; Τι συνέβη πριν από τη δολοφονία της Μάρθας και τι μετά; Ποια μυστικά κρύβει ο Λουκάς όλα αυτά τα χρόνια; Πού είναι όλοι αυτοί που εξαφανίστηκαν; Τι τον οδήγησε να αποκτήσει τέτοια όπλα και να κατηγορείται για τρεις ανθρωποκτονίες, αν και σε νόμιμη άμυνα;

Ένας φιλήσυχος γαιοκτήμονας που αναγκάστηκε να γίνει δολοφόνος και το μεγάλο ζήτημα του «δίκαιου» εγκλήματος και της αυτοδικίας οδηγούν την ιστορία σε νέα μονοπάτια, κι ένα καινούργιο «θρίλερ» για τη ζωή της Εύας ξεκινά. Η αφήγηση γυρνά συχνά δώδεκα χρόνια πριν, για να φωτίσει τις άγνωστες πτυχές της ιστορίας. Ο Λουκάς επιζεί, αλλά θα έρθει αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη. Και όλοι οι ήρωες της σειράς θα έρθουν αντιμέτωποι με τα δικά τους διλήμματα και την «έρημη χώρα» του καθενός τους. Κι ενώ η αστυνομική έρευνα στρέφεται στο άγνωστο παρελθόν, η τύχη της Εύας δοκιμάζεται ξανά, αφού μια πιθανότητα για την πατρότητά της ανατρέπει τα πάντα. Ο Νικόλας, ο αδελφός του Έλληνα δολοφόνου της Μάρθας που αγνοείται, ήταν ο ιδιοκτήτης του strip club όπου εργαζόταν η Ρουμάνα μητέρα της Εύας πριν γεννηθεί. Αυτός ο σκοτεινός άνθρωπος, χαμένος επίσης, εμφανίζεται στο νοσοκομείο, αλλά μόλις φεύγει, ο Bogdan είναι νεκρός. Κι ενώ η αστυνομία κινητοποιείται για να τον βρει, ο Λουκάς επιστρέφει στο κτήμα του με επιτήρηση, αλλά η σκιά του Νικόλα πέφτει απειλητική. Τι λογαριασμούς έχουν να ξεκαθαρίσουν αυτοί οι δύο άντρες; Το τέλος της ιστορίας γυρίζει στην αρχή και όλα οδηγούνται σε μια αναπόφευκτη έκβαση, την ώρα που η ψυχική ισορροπία της Εύας, η οποία μάταια θέλει να επιστρέψει στον παππού της, κλονίζεται, αλλά αυτή τη φορά είναι εκείνη που νιώθει χρέος να τον σώσει. 

Παίζουν: Γιώργος Κέντρος (Λουκάς), Δανάη Σκιάδη (Μαρίνα), Γιώργος Καραμίχος (Μάνος), Άννα Μαρία Μαρινάκη (Εύα), Νίκος Αρβανίτης (Στέλιος), Γιώργος Γιαννόπουλος (Σερίφης), Κίττυ Παϊταζόγλου (Στέλλα), Φιντέλ Ταλαμπούκας (Πέτρος Ιωαννίδης), Αλεξάνδρα Αϊδίνη (Χριστίνα), Χρήστος Κοντογεώργης (Μάρκος), Αλεξία Σαπρανίδου (Σοφία), Δημήτρης Αριανούτσος (Ανδρέας), Στέλιος Ξανθουδάκης (Χρήστος), Κωνσταντίνος Μαγκλάρας (Στράτος), Stefania Marola (Ντανιέλα), Carmen Ionescu (Ελένα), Mihai Dinvale (Βλαντ), Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης (εισαγγελέας Σεραφείμ), Σοφία Σεϊρλή (Ειρήνη, μητέρα Μαρίνας), Άλκης Παναγιωτίδης (Ιωσήφ Ιωαννίδης), Στάθης Κόκκορης (Νικόλας), Άννα Καλαϊτζίδου (Άννα, δικηγόρος Λουκά), Αγγελική Μαρίνου (Μάρθα), Βάλια Καράγιωργα (νοσηλεύτρια Λουκά), Λαέρτης Μαλκότσης (χειρουργός), Νίκος Γκέλια (γιατρός), Ιώβη Φραγκάτου (Κατερίνα), Στάθης Συμεών (Bogdan), Γιώργος Τριανταφυλλίδης (Lazar), Κωνσταντίνος Καβακιώτης (Armando), Νικολίτσα Ντρίζη (βοηθός Ιωαννίδη), Πηνελόπη Μαρκοπούλου (δικαστής), Αριστέα Μαρμάρου (διερμηνέας Ελένα), Ειρήνη Χατζηνίκου (παιδοψυχίατρος)

Σενάριο-Σκηνοθεσία: Γιώργος Γκικαπέππας
Φωτογραφία: Eric Giovon
Μοντάζ: Σταύρος Σπανός
Μουσική: Δημήτρης Φριτζαλάς
Σκηνογράφος: Λαμπρινή Καρδαρά
Ενδυματολόγος: Aisha Diri
Ηχολήπτης: Θεόφιλος Μποτονάκης
Sound Mix & Design: Γρηγόρης Γαλάνης
Βοηθός σκηνοθέτη: Κωνσταντίνα Γιαννοθανάση
Camera Operator: Βάιος Μπάστος
Casting: Σοφία Δημοπούλου, Φραγκίσκος Ξυδιανός
Διεύθυνση παραγωγής: Αργυρώ Δελιζόνα
Οργάνωση παραγωγής: Ελισσάβετ Χατζηνικολάου
Εκτέλεση παραγωγής: Σοφία Παναγιωτάκη – NEEDaFIXER
Παραγωγή: ERTFLIX

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *